Monday, April 23, 2012

Bayıldığım ürünler (Vol 2) : Tırnak dediğin kırılmasın kardesim...

Her ay manikure gidiyorum, 1 hafta sonra Caaaat! benim tırnaklar kırılmaya, soyulmaya başlıyor(du).
Tam bu durum canıma tak etmişken hemen OPI Avoplex tırnak besleyici ile Body Shop Bademli Kütikül Yağı arasında karşılaştırma yapmaya, makeupalley de dahil olmak üzere kullanıcı yorumlarını okumaya başladım.
Body Shop ınkinin daha iyi yorumlar aldığını görüp hemen kullanmaya başladım günde 1 kere. Sonuç çok iyiydi; Şöyle söyleyeyim: Kuru tırnak kenarı etlerimi koparıp yara yapıyorum diye kızıp duran manikürcüm Jeanette "tırnakların çok güzel olmuş, iyice düzelmiş kenarları" dedi görür görmez.
İyi yönleri: Gerçekten işe yarıyor. İçeriği yağ ama kıvamı hiç bulaşan türde değil. Applikatörü çok kullanışlı ve üzerinde tırnak diplerini itmek için kauçuk parçası var.
Tabii her gün kullanmak gerekiyor.
Kötü yönü: Fiyatı ~20 TL (10-15 USD) civarı ve günde bir kullanıma bana 2-3 hafta gidiyor bir tüp en fazla. Yani ayda 30-40 TL civarına geliyor.

No comments:

Post a Comment