Thursday, March 29, 2012

Nude ruj tavsiyesi

Biliyorum cook uzun bir suredir blogumu ihmal ettim, cok sucluyum. Ama hem vakit bulamadim, hem de usendim acikcasi. Aklima gelen seyleri hemen kisa kisa twitter (https://twitter.com/PearlDrop_) a yuklemek daha kolay geldi ama bundan sonra kisa kisa postlar yazmak istiyorum buraya; ozellikle uzun suredir kullandigim ve cok memnun oldugum urunleri tavsiye etmek var aklimda.

Bu sene malumunuz nude rujlar cok populer. Buradaki risk, rujun hic yokmus gibi gorunmemesi. Oyle gorunecekse zaten surme gitsin, ne gerek var degil mi ama? Ruj secerken dikkat ettigimiz ikinci nokta da hemen cikmamasi en azindan 1-2 icecek veya 1 ogun boyunca dayanabilmesi.

Ben yillardir nude ruj kullanmak istedigimde Sally Hansen'in "Sculpt & Shape" serisinin Baroque rengi rujunu kullaniyorum ve cok memnunum. Hem dudaklari nemlendiriyor ve belirginlestiriyor, hem cok tatli bir parlakligi var (simli degil kesinlikle, resimdekinden biraz daha belirgin dogal bir parlaklik canlandirin gozunuzde) ve cok kalici. Ben sabah 7:30 gibi ise giderken suruyorum, bir daha ogle yemegi sonrasina kadar ruj surmem gerekmiyor hic (ki gun boyunca surekli birseyler iciyorum).
Bu kadar kalici olmasina ragmen kat kat olma, yapis yapislik, vs problemlerinin hicbiri yok. Hic yokmus gibi hissediyorsun, ama sadece sen, etrafindakiler gayet estetik dudaklar goruyorlar. ;)

Siddetle tavsiye ederim, eminim cok memnun kalacaksiniz. :)

No comments:

Post a Comment