Tuesday, December 7, 2010

#ff ledin de ne oldu?

Su gozunu sevdigim Twitter alemine yavas yavas alismaya basladim cok sukur, temel seyleri cozdum sayilir.
Simdi kavramlara takilmis durumdayim.
Mesela su populer followfriday nam-i diger #ff hashtag ini anlamakta zorluk cekiyorum.
Bir suru arkadas Persembe'nin Cuma'ya baglanmasini iple cekip, gun boyu senliklerle #ff yagdiriyor, su sekilde:
" #ff @buiyi @budaiyi @bucandir @bucokesekamatatli @buaileden ... "

Ama nedir yani bu #ff lemek? Ne oluyor birini #ff leyince, onu sevdigimi falan mi soyluyorum yani? Hani eskiden vardi "caldirip kapatmak", aklimdasin demekti guya ama cok gicik birseydi. Insanlarin populerligi 10 yil once cep telefonundaki cevapsiz cagri sayisi ile olculuyordu, ne feci di mi. :)

Bi anlatin, hadi bi el atin; eger iyi birseyse ben de #ff lerim sizi. ;)

2 comments:

  1. FF follow friday demek pelin. Millet haftanin bitisini kutluyor anlayacagin

    ReplyDelete
  2. @akcora:
    "Mesela su populer followfriday nam-i diger #ff hashtag ini anlamakta zorluk cekiyorum."

    Sadece anlamini biliyorum zaten iste, neden yaparlar, ne ise yarar... vs bilgisi yok bende. :) Belki de su sey gibi hani cep telefonlari ilk yayginlasmaya basladiginda yapilan 'seni dusunuyorum' temali caldirip kapatmalar vardi ya. Belki de, bilemedim... :-S

    ReplyDelete